Σάββατο 30 Μαΐου 2009

Ο τύπος στο γήπεδο του πανεπιστημίου...

Ή βασικά πόσο έχω μπερδευτεί με τη μουσική, τον ήλιο και τα ρέστα στα αγγλικά εδάφη..

Λοιπόν χθες είχε τόσο υπέροχη μέρα στο Λονδίνο, 25 βαθμούς και το απόγευμα βρέθηκα με τη Σ και τον Τ στο γρασίδι στο γήπεδο του πανεπιστημίου όπου είχαν αράξει όλοι, παρέες και μόνοι με μπύρες και χαζομάρες. Είχα μάλωσαν σαλέψει από τον ήλιο. Ένας τύπος καθόταν μόνος του και έπαιζε βιολί. Ήμουν σίγουρη ότι το τραγούδι οτι ήξερα το τραγούδι που έπαιζε. Σίγουρη σας λέω. Είχαμε ξαπλώσει εκεί στο γρασίδι και ταλαιπωρούσα το μυαλό μου που το ξέρω το τραγούδι, που το ξέρω.. Μήπως είναι Fleet Foxes, μήπως είναι κάτι παρόμοιο.. Σίγουρη πάντως ότι ήταν κάτι που μόνο εγώ ήξερα. Τελοσπάντων, πάω και ρωτάω πολύ δειλά και επιφυλακτικά ποιό είναι αυτό το τραγούδι που έπαιζε πριν και μου λέει με μια φυσικότητα... Μα, είναι το τραγούδι που κέρδισε τη Eurovision!

1 σχόλιο:

Stella είπε...

aaaaaaa!!!! Thea re file! Kai to eidame kai maziiiiiiiii!!!!!!!