Τρίτη 29 Ιουλίου 2008

Ο κομμάτιας στο New Cross

Είχα πάει χθες για καφέ με κάτι παιδιά και καθόμασταν έξω, γιατί -όσο τρελό και να ακούγεται- είχαμε 30 βαθμούς στο Λονδίνο χθες και προχθές. Σήμερα βρέχει βέβαια.
Εκεί λοιπόν που καθόμασταν είχα παρατηρήσει έναν τύπο ο οποίος δεν πήγαινε και πολύ καλά γιατί έριχνε μπουνιές στον αέρα. Εν τέλει εκεί που έπινα τον 6ο καφέ της ημέρας και κάπνιζα στην ησυχία μου και στην ομορφιά και ασφάλεια της παρέας μου έρχεται ο τύπος και μου ζητάει τσιγάρο. Οκ. Να του στρίψω. Βγάζω τον καπνό αλλά έλα μου ντε που αυτός ήθελε βιομηχανοποιημένο τσιγάρο. Τελοσπάντων, αφού ρώτησε κι άλλους και είδε ότι δεν έχει άλλη επιλογή, αρκέστηκε (!) σ'αυτο που θα του έστριβα. Έλα που ο τύπος δεν μπορούσε να σταθεί στα πόδια του οπότε κρατιόταν απ'τον ώμο μου και έλεγε κάτι ακαταλαβίστικα, το συμπέρασμα τον οποίων είναι ότι "Amy Winehouse is a multi-millioner. Are you a multi-millioner?". Μετά έπιασε την κουβέντα με ένα διπλανό τραπέζι εξακολουθώντας να με τραβάει από το μπράτσο -ήθελε αναπτήρα- και ενώ είχαμε σηκωθεί να φύγουμε. Μεσολάβησε ο Τ. και του θύμισε ότι με κρατάει και αν θέλει αναπτήρα, κάναμε και δυο λεπτά να το ανάψουμε γιατί ο τύπος ήταν κομμάτια και έφυγα νιώθοντας λίγο ανήσυχη.

1 σχόλιο:

Stella είπε...

Ο τρελος στον τρελο θα παει....